Szanowni Państwo, drodzy Uczniowie
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzą informujemy o zmianach dotyczących logowania w dzienniku elektronicznym.
Uczniowie już teraz mogą korzystać z nowej wersji Dziennika VULCAN. Aby tego dokonać potrzebują zaktualizować swoje konto. Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę – poprowadzimy użytkownika przez kilka prostych kroków. Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia.
W celu dodatkowej weryfikacji poprosimy Ucznia i Rodzica o podanie czterech ostatnich cyfr numeru PESEL Ucznia.
Aktualizacja konta Ucznia i Rodzica jest niezbędna, aby mogli korzystać z Dziennika VULCAN, dlatego zachęcamy, aby nie odkładali jej na później.
Zmienił się także sposób przyznawania przez wychowawcę nowych dostępów do Dziennika VULCAN dla Uczniów i Rodziców.
Szczegółowe informacje są dostępne tutaj:
https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/
Jeśli masz pytania dotyczące procesu aktualizacji konta Rodzica i Ucznia lub chcesz dowiedzieć się więcej o nowych funkcjonalnościach dziennika znajdziesz je tutaj:
– nowości w Dzienniku: https://www.vulcan.edu.pl/wiecej-niz-dziennik
– aktualizacja logowania Rodziców i Uczniów:
https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/
Uprzejmie informujemy, że problem logowania po ostatniej aktualizacji dziennika elektronicznego można rozwiązać poprzez usunięcie ciasteczek (cookies) z przeglądarki i logowanie się przez adres poniżej.
Jak usunąć pliki cookies?
Aby usunąć pliki cookies należy:
- na komputerze wejść na dowolną stronę internetową (nie na Dziennik VULCAN) i wcisnąć jednocześnie trzy klawisze na klawiaturze CTRL+Shift+Delete. Otworzy się okno dialogowe, w którym należy zaznaczyć pliki cookies i zmienić zakres czasu na co najmniej 4 tygodnie, a następnie wyczyścić dane; 6/6 www.vulcan.edu.pl
- na telefonie wejść na przeglądarkę internetową i kliknąć na trzy pionowe kropki znajdujące się w prawym górnym rogu ekranu. Następnie należy wybrać Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Wyczyść dane przeglądania. Należy zmienić zakres czasu na dłuższy niż czas w którym pojawia się komunikat i wyczyścić dane.
Jeszcze raz zapraszamy do udziału w szkoleniu!
Zespół VULCAN