Aktualności

ZMIANY W SPOSOBIE LOGOWANIA RODZICÓW I UCZNIÓW W DZIENNIKU VULCAN 

Szanowni Państwo, drodzy Uczniowie 

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzą informujemy o zmianach dotyczących logowania w dzienniku elektronicznym. 

Uczniowie już teraz mogą korzystać z nowej wersji Dziennika VULCAN. Aby tego dokonać potrzebują zaktualizować swoje konto. Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę – poprowadzimy użytkownika przez kilka prostych kroków. Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia. 

W celu dodatkowej weryfikacji poprosimy Ucznia i Rodzica o podanie czterech ostatnich cyfr numeru PESEL Ucznia. 

Aktualizacja konta Ucznia i Rodzica jest niezbędna, aby mogli korzystać z Dziennika VULCAN, dlatego zachęcamy, aby nie odkładali jej na później. 

Zmienił się także sposób przyznawania przez wychowawcę nowych dostępów do Dziennika VULCAN dla Uczniów i Rodziców. 

Szczegółowe informacje są dostępne tutaj: 

https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/ 

Jeśli masz pytania dotyczące procesu aktualizacji konta Rodzica i Ucznia lub chcesz dowiedzieć się więcej o nowych funkcjonalnościach dziennika znajdziesz je tutaj: 

– nowości w Dzienniku: https://www.vulcan.edu.pl/wiecej-niz-dziennik 

– aktualizacja logowania Rodziców i Uczniów: 

https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/ 

Uprzejmie informujemy, że problem logowania po ostatniej aktualizacji dziennika elektronicznego można rozwiązać poprzez usunięcie ciasteczek (cookies) z przeglądarki i logowanie się przez adres poniżej. 

Jak usunąć pliki cookies?  

Aby usunąć pliki cookies należy: 

  • na komputerze wejść na dowolną stronę internetową (nie na Dziennik VULCAN) i wcisnąć jednocześnie trzy klawisze na klawiaturze CTRL+Shift+Delete. Otworzy się okno dialogowe, w którym należy zaznaczyć pliki cookies i zmienić zakres czasu na co najmniej 4 tygodnie, a następnie wyczyścić dane; 6/6 www.vulcan.edu.pl 
  • na telefonie wejść na przeglądarkę internetową i kliknąć na trzy pionowe kropki znajdujące się w prawym górnym rogu ekranu. Następnie należy wybrać Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Wyczyść dane przeglądania. Należy zmienić zakres czasu na dłuższy niż czas w którym pojawia się komunikat i wyczyścić dane.

Jeszcze raz zapraszamy do udziału w szkoleniu! 

Zespół VULCAN 

 

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).